Waar we voor staan
We hechten waarde aan oprechte interesse in onze (potentiële) gebruikers. Onze Sales afdeling zet daarvoor net dat stapje extra.
Mensenkennis
Goede mensenkennis vinden wij bij Sales belangrijk. Verschillende soorten mensen moet je op een verschillende manier weten te raken. Onze Salestoppers gaan makkelijk het gesprek aan en kunnen mensen overtuigen door hun goede kennis van de recreatiemarkt en Booking Experts.
Gezonde dosis lef
Onze Sales collega’s beschikken over een gezonde dosis lef. Ze maken namelijk regelmatig contact met mensen of organisaties die wij nog niet kennen, maar wel graag willen leren kennen. Deze vorm van lef vinden wij dan ook belangrijk!
Efficiëntie
Onze Sales collega's werken het liefst zo efficiënt mogelijk. Hierbij maken ze gebruik van Hubspot als CRM systeem. Zo wordt er goed bijgehouden met welke potentiële gebruikers, partners en scholen we contact hebben gehad. Het grootste voordeel: iedereen kan de actuele status van lopende contacten inzien.
Ontmoet je collega's






Sfeerproeven bij Sales
Onze Sales collega’s zijn dagelijks in gesprek met potentiële en bestaande gebruikers. Accountmanagement, verkoopgesprekken, partnerships en nog veel meer staat wekelijks op hun agenda.
Onze Sales collega's zijn gemiddeld een paar keer per week op pad ergens in het (buiten)land. Ze proberen in de regio altijd meerdere gesprekken in te plannen en hier op gesprek te gaan met onze huidige gebruikers en recreatiebedrijven die nog niet met Booking Experts werken. Soms hoort daar een overnachting bij in bijvoorbeeld een mooie Tiny House van een klant of een in de buurt gelegen hotel.
De meeste van onze Sales collega's komen uit de recreatie. Ze weten daardoor heel goed wat er speelt in de branche, hebben de ervaring en nemen dit mee in de Sales gesprekken. En daarnaast zijn het aanpakkers en openen ze deuren. De voelsprieten staan altijd aan om nieuwe connecties op te doen en het Booking Experts netwerk uit te breiden.
Onze Sales toppers maak je blij met een kopje koffie, en dat kan overal in het land zijn. Ze werken namelijk overal en nergens. Het principe 'werken waar je wilt' is dan ook het meest van toepassing op deze afdeling. Daarbij reageren ze ook erg ad hoq. Is er interesse vanuit een park in Friesland? Dan stappen ze in de auto!
Kort samengevat: cold leads, warm leads, hot leads en mond-tot-mond. Koffie, thee, spa rood en nog meer koffie. Parkbezoeken, bellen, mailen en online meetings. Jumbo, Broodbode, Broodje Tango en tosties. Partnerships, accountmanagement, strategiebepaling en verkoopgesprekken. Samen maken wij de afdeling Sales!







