Succes Team

Iedere dag werkt ons Succes Team aan het behalen van de successen van onze gebruikers. Ook ondersteunen ze met hulpvragen en beheren ze onze Academy.

Onze waarden

Waar we voor staan

Het Succes Team heeft de missie om onze gebruikers te helpen hun successen en mijlpalen te bereiken, met behulp van de software van Booking Experts

Vooruit helpen

Ons Succes Team staat voor onze gebruikers klaar, helpt ze vooruit en maakt ze beter. Dit doen ze dag in, dag uit. Op deze manier worden ze echt partners van onze gebruikers en kunnen ze hen ook heel gericht helpen met precies datgene wat ze nodig hebben. Ons Succes Team kent onze gebruiker en heeft aan een half woord genoeg om te weten wat ze nodig hebben.

Sociaal team

Ons Succes Team is een gezellig en sociaal team. Er werken mensen die niet op hun mondje gevallen zijn. Ze kunnen daardoor informatie goed overbrengen naar onze gebruikers. Ook een positieve, opbouwende discussie gaan ze niet uit de weg. Hiervoor durven zij het gesprek aan te gaan.

Leergierig

We hechten bij het Succes Team waarde aan leergierigheid. Het door-en-door leren kennen van Booking Experts is belangrijk. Booking Experts is continu in ontwikkeling door onze regelmatige updates en het in sneltreinvaart aansluiten van partners in onze eigen App Store. We vinden het belangrijk dat onze Succes Team collega's zichzelf beter willen maken en dat ze nooit willen stoppen met leren.

Ontmoet je collega's

Maureen
Laurèl
Wouter
Wietze
Ernest
Nikki
Tim
10
Landen actief
2.5M
Reserveringen
250M
Volume betalingen
50%
Binnen 1 minuut
11
Scholen

Sfeerproeven bij het Succes Team

Ons Succes Team zorgt ervoor dat onze gebruikers geholpen worden met een goede onboarding, advies geven op vraagstukken, het verzorgen van trainingen, het nastreven van doelen en veel meer! Ook werken ze aan onze Booking Experts Academy voor nieuwe gebruikers, maar ook aan onze Academies die onderwezen worden op veel toeristische opleidingen in Nederland en België.

De Succes Team collega's werken met geavanceerde software, zodat basishandelingen geautomatiseerd zijn. Dit draagt bij aan de snelle en consequente responstijd richting gebruikers. Zowel tijdens kantooruren als on-call diensten buiten kantooruren.

Binnen het Succes Team is er een fijne afwisseling van werkzaamheden. Geen dag is hetzelfde! Hoe zou een werkweek eruit kunnen zien? Op maandag beman je onze supportlijn via de chat, e-mail en telefoon, op dinsdag verzorg je een onboarding training op kantoor, op woensdag beman je weer onze supportlijn en ondertussen test je aankomende updates, op donderdag bijt je je vast in meerdere uitdagende vraagstukken van gebruikers en zet je een nieuwe administratie live en op vrijdag schrijf je 's ochtends een nieuwe academy, 's middags check je weer aankomende updates en bel je met een gebruiker die hulp nodig heeft en tevens ben je altijd bereikbaar om bij te springen als er drukte is aan supportvragen. De week erop kan er weer heel anders uitzien!

Er heerst een relaxte sfeer bij het Succes Team. Het is geregeld natuurlijk hard werken maar ze maken ook ruimte voor gezelligheid samen. Zo wordt er regelmatig een rondje gewandeld, de weekendplannen worden besproken en ze worden blij van een gekookt ei (8 - 10 minuten in onze eierkoker om precies te zijn).

Kort samengevat: mail, chat, bellen en op parkbezoek. Koffie, thee, spa rood en Rivella. Gebruikers, scholen, partners en collega’s. Jumbo, Broodbode, Broodje Tango en een gekookt ei. Trainingen, onboardingen, kennissessies en Booking Experts Academy. Samen maken wij de afdeling Succes Team!

Mis niets van Booking Experts en schrijf je in voor onze nieuwsbrief
Beschermd door reCAPTCHA. Privacybeleid en gebruiksvoorwaarden zijn van toepassing.