Booking Experts logo
Toggle menu
Booking Experts logo
 / 
Eerste editie van de 'Dag van de receptionist(e)'
Maureen
Geschreven door Maureen
Op 5 juli 2018
LinkedIn

Eerste editie van de 'Dag van de receptionist(e)'

Samenvatting

Dat het verbinden van mensen energie geeft, hebben wij aan den lijve ondervonden tijdens de eerste ‘Dag van de Receptioniste’. Deze dag stond geheel in het teken van onze gebruikers en vond afgelopen 19 juni plaats. Receptionistes maar ook parkeigenaren, marketeers en parkmanagers van vakantieparken die met ons samenwerken hebben wij uitgenodigd bij Restaurant Proef op Recreatiepark de Boshoek.

5 minuten

11.00 uur - Ontvangst

Vanaf de binnenkomst zat de sfeer er direct goed in. Onder het genot van koffie met een lekker gebakje was er de mogelijkheid om elkaar te leren kennen. Voor sommigen was het een aangenaam weerzien van bekenden, voor anderen was dit de mogelijkheid om eens met collega’s in het vak van gedachten te wisselen.

11.30 uur - Introductie

Op deze dag hebben wij kort teruggeblikt op het ontstaan van Booking Experts. Er werd  echter vooral gekeken naar de toekomst, waarbij onder andere stilgestaan is bij de ontwikkeling van onze Taken App. Hiermee kun je binnenkort vanuit Booking Experts je facilitaire dienst(en) volledig geautomatiseerd aansturen 😮. Jaaa, die app is er al! Momenteel wordt de Taken App door enkele parken als pilot uitvoerig getest. Zodra wij de feedback hebben verwerkt, zal de Taken App gelanceerd worden en is deze beschikbaar voor al onze gebruikers! 

Introductie

12.00 uur - Speeddating met Experts

Na de introductie  was het tijd voor de ‘Speeddating met Experts’. Verdeeld in groepjes gingen de aanwezigen over een specifiek onderwerp met een Expert - maar juist ook met elkaar - in gesprek.

Zo werden de volgende onderwerpen uitvoerig besproken: 

  • Auto E-mails;
  • de toekomst in met Booking Experts
  • Prijzen en Arrangementen en
  • het ParkCMS/de Website

Ons doel? Leren van onze gebruikers en samen sparren over toekomstige ontwikkelingen. 

Speeddating

14.30 uur - Rondleiding over Recreatiepark de Boshoek

Na een  heerlijke lunch, waar wij nog verder hebben bijgekletst over de workshops en wij de gezichten achter de parken beter te leerden kennen, was het tijd voor een uitgebreide rondleiding door Rick en Robin van Recreatiepark de Boshoek. “Erg gaaf om even ‘in de keuken’ van een collega te mogen kijken”, aldus menig aanwezige!

15.15 uur - 30 Concrete Tips om je conversie te verhogen!

Lars van Booking Boosters heeft de bezoekers tot slot met maar liefst 30 tips over het optimaliseren van hun website - om zo meer reserveringen via de website te genereren - naar huis gestuurd. 

  • Zijn de pagina’s op je website makkelijk scanbaar?;
  • Zijn unieke kenmerken direct zichtbaar op de site?
  • Heeft de site een call to action button?
  • Is de content relevant?

Kortom: Leerzaam én direct toepasbaar! 

Loading video from Vimeo..

16.00 uur - Afsluiting

Nog even met elkaar verder kletsen, onder het genot van een borrel, voordat iedereen weer richting huis vertrok met een leuke goody bag. ‘Heel erg bedankt voor deze leuke en leerzame dag’. ‘Jullie hebben hier iets heel bijzonders neergezet, geweldig!’. Super leuke reacties die we van de aanwezigen mochten ontvangen. 

Al met al was het een geslaagde, gezellige en leerzame dag en zien wij nu al uit naar de volgende ‘Dag van de Receptionist(e)’ die wij zullen organiseren op 18 juni 2019. Meld jij je vast aan?

Loading video from Vimeo..

  1. Bekijk in het Engels
  2. Home
  3. Login
  4. Probeer gratis
  5. Prijzen
  6. Producten
  7. Reserveringssysteem
  8. CMS
  9. Diensten
  10. Zoekmachine optimalisatie
  11. Vertalingen
  12. Professionele fotografie
  13. Overig
  14. Touroperators
  15. Ervaringen
  16. Over ons
  17. Contact
  18. Eigenaren
  19. Werken bij ons
  20. API voor ontwikkelaars
  21. Blog
  22. Word een Booking Expert
  23. Training
  24. Privacyverklaring
  25. Cookies
  26. Recrontopleverancier

Meld je aan voor jouw gratis 14 daagse proefperiode