← Alle artikelen

5 tips voor optimaal gebruik van support

1565946815 906b0180 bewerkt
Maureen
12 Feb '20
Zoals je misschien al hebt gemerkt: onlangs zijn wij overgestapt naar een nieuw systeem voor het geven van support. In deze blog geef ik 5 tips om optimaal gebruik te maken van onze support.

Tip 1 - Gebruik de chat bij spoedvragen

Heeft je vraag spoed? Start dan een chat en wacht tot één van onze medewerkers de chat oppakt. Onze gemiddelde responstijd op chats is 1 minuut. We kunnen je dan direct verder helpen.

Tip 2 - Stel je vraag zo compleet mogelijk

Leg uit wat je precies doet, welke stappen je hebt doorlopen, wat je wil bereiken en waar je vastloopt. Dus niet: Ik kan geen reservering bewerken. Maar wel: Van deze reservering probeer ik de einddatum te wijzigen, maar ik krijg de volgende melding: deze wijziging kan niet worden gemaakt omdat…

Tip 3 - Onderbouw je vraag met een screenshot

Gebruik bijvoorbeeld het programma Monosnap om een screenshot te maken. Sleep je screenshot in de chat en deze wordt bijgevoegd als bijlage. Let op: je kunt alleen een bijlage toevoegen wanneer de chat aanvaard is door één van onze medewerkers.

Tip 4 - Stel je vraag, het liefst altijd, via de chat

Waarom? Ten eerste geeft het ons de mogelijkheid vragen te tracken. Waar worden de meeste vragen over gesteld, welke vragen worden precies gesteld, in welke periode worden de vragen gesteld? Ten tweede bewaren we de chats. Je kunt ze dus altijd teruglezen, mocht je opnieuw tegen dezelfde vraag aanlopen.

Tip 5 - Gebruik de supportartikelen

We zijn druk bezig met supportartikelen overzetten, zodat je in de chat direct kunt zoeken naar een artikel. Aan de hand van de artikelen kun je veel zelf ontdekken en oplossen. De chatvragen waar geen passend artikel voor is, zetten wij om in een nieuw supportartikel. Onze artikelen worden dus regelmatig bijgewerkt en uitgebreid.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief
Beschermd door reCAPTCHA. Privacybeleid en gebruiksvoorwaarden zijn van toepassing.