← Bekijk alle updates
Reserveringen
14 Jan '20

Kanaal aanpassen op reservering

Het kan soms voorkomen dat je per ongeluk een reservering via de backoffice maakt en het juiste kanaal bent vergeten te selecteren. Het is nu mogelijk om een reservering met een intern kanaal zoals de backoffice aan te passen naar een extern kanaal zoals Booking.com. Stel je hebt dan alsnog het verkeerde kanaal geslecteerd, dan kun je dit kanaal nogmaals veranderen. Dit kun je doen door de reservering te bewerken en te kiezen voor periode, accommodatie en kanaal.

Het is niet mogelijk om een reservering die via een extern kanaal binnenkomt naar een ander kanaal aan te passen. Je zit namelijk met commissie afspraken die je met deze kanalen hebt. Dit geldt ook voor eigenaren reserveringen.

Daarnaast wordt de factuur opgemaakt op basis van de actuele prijzen die van toepassing zijn op het kanaal waarnaar je de reservering hebt aangepast. Echter, je kunt ook kiezen om de huidige factuur te behouden indien je het kanaal aanpast.

Deze update wordt je aangeboden door

1565947186 906b0379 bewerkt
Eelco
1565947133 906b0331 bewerkt
Sandra
Schrijf je in voor de nieuwsbrief
Beschermd door reCAPTCHA. Privacybeleid en gebruiksvoorwaarden zijn van toepassing.